lördag 3 mars 2012

Duktiga jag! :)

Jag är inte så jättebra på det här med att blogga. Haha, det har inte alls blivit så ofta som jag tänkt att det skulle vara, men NU skriver jag.

Idag känner jag mig lite duktig, faktiskt.
Först bokade jag tvättstugan för att tvätta sängkläder sedan flera månader tillbaka, exakt den 2 december faktiskt. Jag har manglat allt och lag in det så fint i linneskåpet.
Sen gjorde jag mangokyckling i lergryta som jag tänkte äta i morgon. Jag har sparat skyn i plastpåsar i frysen, smart sätt att göra sås på sedan! Massa vuxenpoäng minnsann :)

Haha, ja efter sist har det hänt mycket och egentligen inget. Det mesta är personliga saker jag inte skriver ut här direkt.

Undra om jag ska sätta mig och svara på mail som har legat ett bra tag. (jag är lika dålig på att maila som att blogga) suck..

Men haré

4 kommentarer:

Anonym sa...

I've been browsing online greater than 3 hours nowadays, but I never found any attention-grabbing article like yours. It's lovely value sufficient for me.
In my opinion, if all website owners and bloggers made just right content material as you did, the internet
can be a lot more helpful than ever before.

my website - list of low carb foods

Anonym sa...

What's up friends, good piece of writing and nice arguments commented here, I am genuinely enjoying by these.

Review my homepage ... paleo ernährung

Anonym sa...

Wonderful beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how can i subscribe
for a blog website? The account helped me a acceptable deal.
I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

Check out my site - wordpress lehrgang

Anonym sa...

Peculiar article, just what I wanted to find.

Also visit my web blog; lenkmatten für kinder