söndag 5 juni 2011

Länge sedan nu..

Jag har inte bloggat på ett tag och det finns ju flera olika anledningar till det. Men mest beror det nog på att det är varmt och skönt ute och jag inte tar mig tiden att skriva här lika ofta då.
Annars lever väl livet som för dom flesta andra. Lite upp och lite ner. Men mestadels alldeles lagomt *s*
Senaste veckorna har jag haft många mysiga middagar med goa vänner och härliga promenader. Mycket mjukglass har det också blivit..hahha..vilket jag har satt sig på midjan..jaja..vad är väl en sommar utan mjukglass?!
Jag har hunnit med Skansen, Lager 157 i Sågmyra, Fjäderholmarna, Tjejjmiddag, Åkt motorcykel (bakpå) och diverse lokala ställen :) Sen sist jag skrev.
Allt har varit trevligt, dock så var båtturen ut till Fjäderholmarna lite mindre kul med tanke på att jag blir sjösjuk så fort jag ser en båt..haha..

Men jag ska försöka bättra mig lite med bloggen i alla fall...tror jag...hahah

2 kommentarer:

Tussegumman sa...

Hej

Nu var det längesedan jag var ute på bloggen men jag känner att jag saknar mina bloggvänner och bloggandet. Det har varit en intensiv tid här med student, födelsedagar omorganisation allt så nu börjar jag väl landa. Önskar dig allt gott min vän Kramar Tussegumman

RackarTuss sa...

Ser att jag inte är den enda som haltar i mitt bloggande ;)