måndag 7 mars 2011

Innebandy, semlor och trötthet.

Började dagen med att följa med och titta på när några skulle spela innebandy, meningen är väl att jag ska vara med nästa gång. Men jag måste medge att jag inte är 100% säker på att jag klarar av det där. Man måste ju erkänna ibland att man är äldre än vad man vill. Haha.

Senare hjälpte jag till och gjorde semlor, alltså en semellängd (heter det så?) eller rättare sagt sex stycken längder. Som ska ätas i morgon. Själv gillar jag inte semlor så jag ska inte äta.

Jag är så förbaskat trött ikväll. Så det blir en tidig kväll. Jag tycker att man knappt hinner med att få helg innan helgen är över igen. Och inget vettigt får jag gjort känns det som, fast jag vet ju att liiite får jag ju i alla fall gjort ;)

Nä men godnatt världen

Inga kommentarer: